افتتاح ۱۹۸ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان مرکزی

همزمان با ماه مبارک رمضان ۱۹۸ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در سراسر استان مرکزی به منظور طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 10 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در مراسم افتتاح یکی از آشپزخانه ها در شهرستان اراک که با حضور رئیس بنیاد غدیر، فرماندار اراک و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزاری شد، گفت: تعداد ۱۹۸ آشپزخانه در سراسر استان در ایام ماه مبارک رمضان آماده طبخ غذا به نیات خیران و توزیع بین نیازمندان می باشد.
وی از توزیع ۴۳ هزارو ۵۰۰ سبد‌معیشتی با سرانه ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان خبر داد و افزود: تمامی غذاهای گرم و سبدهای معیشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ عزت و کرامت مددجویان توزیع می‌شود.
وی اضافه کرد: توزیع افطاری ساده بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.
قائم مقام کمیته امداد استان ضمن تشکر از خیران و حامیان اظهار داشت: خوشبختانه با همراهی تمامی خیران و حامیان کمیته امداد استان مرکزی رتبه اول کشوری را در طرح ملی "ایران مهربان" کسب کرد.
فرمانداراراک هم گفت: کمیته امداد از بدو تأسیس منشاء خدمات ارزشمندی در جامعه بوده و در طرح اطعام مهدوی از دستگاه های پیشگام بوده است .
وی خدمت به نیازمندان را یک وظیفه همگانی دانست وافزود: تعامل و همکاری بخشهای مختلف زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به اقشار نیازمند خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار