برگزاری تجلیل از کادر درمان و همدلی با بیماران بیمارستان امام رضا (ع) در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران به مناسبت دهه کرامت با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تهران از کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) تجلیل و تکریم و با بیماران این بیمارستان همدلی و از آنها دلجویی کردند.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ 05 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک، در مورخ ۱۲ خردادماه همزمان با دهه ی کرامت و عطرآگین شدن عطر رضوی در گوشه گوشه شهر ، با همت خادمیاران خدمت رضوی منطقه ۶ تهران اقدام مومنانه دیگری انجام دادند و در معیت پرچم رضوی با حضور تیموری معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۶ تهران به استقبال کادر درمان بیمارستان امام رضا علیه السلام رفتند و با هدیه های تبرکی امام رضایی از آنها تجلیل و تکریم کردند .
پس از این عمل خداپسندانه به عیادت بیماران بیمارستان امام رضا علیه السلام رفتند و از خداوند برای بیماران شفای عاجل خواستند.
بیماران از حال و هوای رضوی در دهه کرامت بهره مند شدند و با بوی اسپند و عود دلها را به صحن انقلاب ، آزادی، جمهوری امام رضا علیه السلام روانه کردند و دستشان را پنجره فولاد گره زدند و با چشمهای گریان سلامتی مدد خواستند.
این یکی از ۲۵ مورد از اقدام مومنانه است که در دهه کرامت توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ انجام شد و هر روز یک برنامه از برنامه های ویژه کرامت در این منطقه در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار