جمع آوری زباله در منطقه گردشگری تیز آب دماوند

رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند گفت: در طبیعت امکان نصب سطل زباله نیست و مردم باید برای حفظ این میراث طبیعی از ریختن زباله خود داری کنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 10 June 2022

به گزارش تابناک تهران، به مناسبت هفته محیط زیست و در راستای حفظ و نگهداری از طبیعت بکر منطقه گردشگری تیز آب دماوند اداره محیط زیست با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و انجمنهای مردم نهاد شهرستان دماوند  صبح امروز این منطقه از زباله های رها شده پاکسازی کرد.

نقی میرزا کریمی افزود: در گذشته به ما آموخته بودند زباله های خود را دور بریزیم اما متاسفانه این نقطه دور ، امروزه رودخانه ها ،کوه ها و طبیعت زیبا شده که این امر موجب تخریب محیط زیست و نا زیبایی در مناطق طبیعی گردیده است.

شهردار دماوند گفت: تلاش عمده ما در این برنامه ها برای ساخت فرهنگ حفظ محیط زیست طبیعی و این سرمایه ارزشمندی است که خداوند متعال به ما داده است.

علی شیوا افزود: به همین دلیل هم برنامه های این چنینی برای جلب مشارکت مردم و نهادینه کردن فرهنگ پاکیزه نگه داشتن طبیعت را برای مردم و شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان خواهیم داشت تا همه به سمتی حرکت کنیم که طبیعت را برای نسل آینده به نحو درست حفظ کنیم.

 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار