ایجاد اشتغال برای 500نیازمند ایلامی توسط کمیته امداد

کد خبر: ۱۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 04 October 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از ایجاد 500 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در نیمه نخست امسال خبر داد.
به گزارش ایرنا،ضیاء رضایی بااعلام این خبر اظهارداشت: برای ایجاد این تعداد فرصت به هریک از مددجویان بصورت میانگین 150میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی با حداقل سود پرداخت شده است.
وی پیش بینی کرد میزان تسهیلات پرداختی اشتغالزایی و فرصت های شغلی مددجویان در نیمه دوم سال افزایش و به حدود دو هزار فرصت برسد.
وی خودکفایی و استقلال مالی مددجویان را راهبرد اصلی این نهاد اعلام کرد و گفت: از ابتدای تاسیس این نهاد تاکنون در مجموع 35 هزار فرصت شغلی با یک هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی برای مددجویان ایجاد شده است.
رضایی یادآور شد: 50 درصد این فرصت های شغلی در حوزه کشاورزی، 13 درصد صنایع دستی و مابقی نیز در حوزه کسب و کار و صنعت بوده است.
وی از پرداخت 100 میلیارد ریال به عنوان مستمری به مددجویان زیر پوشش خبر داد و گفت: این مبلغ به 62هزار خانوار مددجوی زیر پوشش پرداخت شده است.
وی بهره مندی 11هزار دانش آموز و دانشجو و زنان سرپرست خانوار از خدمات طرح اوقات فراغت و اعزام به اردوهای درون و برون استانی را از دیگر خدمات ارایه شده این نهاد به مددجویان در سال جاری اعلام کرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: اکنون از مجموع مددجویان زیر پوشش این نهاد بیمه درمان مددجویان ساکن در مناطق شهری از طریق این نهاد و مددجویان ساکن در مناطق روستایی از طریق بیمه سلامت روستاییان انجام می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار