افزایش تعامل پلیس و اصناف در ساوجبلاغ

کد خبر: ۱۰۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 06 October 2015
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بر تعامل بیشتر پلیس و اصناف در ایجاد امنیت بیشتر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، احمد جبارپور ظهر امروز در همایش پلیس امنیت و اصناف در ساوجبلاغ اظهار داشت: تعامل بیشتر پلیس و اصناف برای ایجاد امنیت بیشتر در جامعه بسیاری ضروری است و این تعامل در جهت کاهش مشکلات بازاریان و اصناف تأثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اصناف خواست که به هشدارهای پلیسی درجهت پیشگیری از جرایم توجه لازم را داشته باشند و در جهت تجهیز اماکن صنفی خود به دوربین‌های مداربسته و حفاظتی اقدام کنند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: نقش اصناف در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و کلیدی بوده و یک رابطه مشترک میان اصناف و پلیس وجود دارد به طوری که تجربه نشان داده می‌توانیم در کنار یکدیگر تمامی مسائل و مشکلاتی را که در حوزه‌های مختلف به وجود آمده برطرف کنیم.

*10 هزار واحد صنفی در شهرستان ساوجبلاغ فعال است

رئیس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ نیز طی سخنانی هم در این همایش، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: تمامی تعاملات اجتماعی در سایه امنیت ایجاد می‌شود.

علی بغدادی شیخلر از فعالیت 10هزار واحد صنفی در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 85 درصد دارای پروانه کسب و مابقی فاقد پروانه یا درحال اخذ پروانه هستند.

وی گفت: همکاری و تعامل اصناف و نیروی انتظامی می‌تواند در برقراری امنیت و ثبات اقتصادی جامعه تأثیرگذار باشد.

در پایان این مراسم از تعدادی از فعالان صنفی نمونه و پرسنل فعال در اماکن عمومی نیروی انتظامی با اهداء لوح قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار