دعوت از استاندار برای حضور در نشست "به وقت دانشجو"

از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در جمع دانشجویان در نشستی با عنوان " به وقت دانشجو " دعوت بعمل می آید.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۹ 14 December 2022

یکی از اقدامات مورد توجه در حکمرانی و برای کسانی که مسئولیت اجرایی دارند ، حضور میدانی در میان اقشار جامعه است چیزی که به تناسب تغییرات دولت ها و کارگزاران آن ها گاهی با استقبال مواجه می شود و گاهی هم نه ! اما دعوت از طرف جامعه برای حضور مسئولین در جمع خود معمولا وجود داشته و دارد .

یکی از حضورهای مهم مربوط به نشست های دانشجویی است که انتظار از این نشست های مسئولین و دانشجویان ، معمولا انتظار راهگشا بودن است .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج به صورت رسمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را برای حضور در یک نشست دعوت کرده است .

در این دعوت نامه آمده است :

مسئولان با حضور در دانشگاه ها به مطالبات و دغدغه های دانشجویان پاسخ دهند و اگر هم در مسئله ای پاسخ نداشتند از پیشنهاد ها و سخنان دانشجویان برای حل آن مسئله بهره بگیرند امام خامنه ای ( مدظله العالی ) - ۱۴۰۱/۰۲/۶

 با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام ؛ با عنایت به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر حضور مسئولین در دانشگاه و بحث و تبادل نظر و پاسخگویی در جمع دانشجویان؛
از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت حضور در جمع دانشجویان در نشستی با عنوان " به وقت دانشجو " دعوت بعمل می آید.

 شایسته است با نظر مساعد نسبت به برنامه ریزی جهت حضور در این نشست ، در اعتلای فضای مطالبه گری تخصصی و گفتمان مسئله محوری بین دانشجویان و مسئولین به جهت رفع موانع پیشرفت و آبادانی استان، سهیم باشید.
پیشاپیش همکاری شما مزید امتنان است.
زمانبندی پیشنهادی :
سه شنبه ۱۴۰۱/۹/۲۹ ساعت ۱۴ ظهر
فرزاد اقدسیان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار