در راستای فسادستیزی و كسب رضايتمندي شهروندان، پاسخ به استعلام ها از شهرداری آبادان که پیش از این نیازمند مراجعه به سه محل از شهرداری داشت، اصلاح گردید.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در خصوص اين خبر اظهار داشت: در گذشته شهروندانی که نیازمند دریافت پاسخ استعلام از شهرداری بودند، میبایست ابتدا به شهرداري منطقه، سپس سازمان آتش نشانی و بعد از آن به سازمان پسماند مراجعه مي نمودند که علاوه بر اتلاف وقت و هزینه مضاعف برای شهروندان، موجب بستر فساد شده بود.
شهردار آبادان با اشاره به اينكه فسادستيزي و رضايتمندي شهروندان در اولويت اقدامات شهرداري قرار دارد، افزود: با بررسی ها، کار کارشناسی و جلسات متعدد این روند از ديروز اصلاح شد و منبعد شهروندان آباداني صرفا با مراجعه به شهرداری منطقه مربوطه، پس از انجام کارشناسی پاسخ استعلام خود را در مهلت مقرر قانونی دریافت خواهند نمود.