تعیین تکلیف املاک حریم راه آهن در جنوب تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مطالبات مردم جنوب تهران از دیرباز، تعیین تکلیف املاک حریم راه آهن بوده است که این امر با پیگیری رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر از وزیر راه و شهرسازی در حال محقق شدن است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ 07 March 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از شهرداری منطقه ۱۶، مهدی اقراریان در جلسه شواری معاونان این منطقه گفت: کمیته نظارت و حقوق شهروندی پیگیر مطالبات و معضلات شهروندان و کارکنان در مناطق ۲۲ گانه خواهد بود و اهتمام جدی در رفع درخواست ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: یکی دیگر از علل حضور در سطح مناطق این است تا از نزدیک معضلات و مشکلات را پیگری کنیم ودر خصوص حریم راه آهن که دغدغه اصلی مردم منطقه است همین امروز مستقیم با وزیر راه و شهرسازی تماس حاصل شد و وزیر مربوطه نیز یک نماینده تام الاختیار در این خصوص جهت مرتفع شدن حریم راه‌ آهن معرفی تا این مشکل به نحو مطلوبی مرتفع شود.

اقراریان خاطرنشان کرد: تمام بازدید ها و ملاقات‌های خود را از نماز خانه ها و مساجد محلات شروع و به پایان می‌رسانیم و اعتقاد داریم که مسئولان و مدیران باید بی واسطه و بدونه بروکراسی های اداری با کارکنان و شهروندان در فضاهای معنوی که در مساجد و نماز خانه ها وجود دارد می‌توانند با آحاد مردم ارتباط برقرار و معضلات آنها را به بهتر شکل ممکن مرتفع سازند.

این عضو شورای اسلامی پایتخت اظهار داشت: رسالت و وظیفه اصلی ما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران و خادم مردم، این است تا در کنار و همراه مردم باشیم و این کوچکترین وظیفه نمایندگی ما است.

اقراریان گفت: سرعت خدمت رسانی را باید به بهترین شکل افزایش بدهیم به دلیل اینکه از گذشته عقب افتادگی های زیادی وجود دارد و بروکراسی های زائد را کنار بگذاریم تا شهروندان خدمت رسانی ها این دوره مدیریت شهری را لمس کنند و از عملکرد مدیریت شهری رضایت داشته باشند.

در این نشست یک روزه اقراریان پس از بازدید از طرح های سطح نواحی ۶ گانه، با خانواده معظم شهید آذری در ناحیه یک دیدار کرد و بعد از غرس نهال در بوستان قالیشویی جوادیه، با حضور در مسجد امام زمان (عج) به پیگیری مطالبات شهروندان پرداخت و دستورات لارم را به منظور تسریع در امر خدمت رسانی صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار