توقف ماشین سازی در مصاف با شهرداری اردبیل

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول در هفته دهم دوشنبه 20 مهر تیم فوتبال ماشین سازی از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) میزبان شهرداری اردبیل بود که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 12 October 2015
به گزارش تابناک تبریز تیم فوتبال ماشین سازی که در مسابقه اخیر خود در کرمان علی رغم ارائه بازی خوب و برتر نتوانسته بود نتیجه دلخواه را کسب کند، مصمم بود  تا در این دیدار خانگی مقابل شهرداری اردبیل حداکثر امتیاز را گرفته و به صدر جدول نزدیک شود ولی مقابل نماینده اردبیل با تساوی یک بر یک متوقف شد.
گل ها : فرزاد محمدی (70) برای ماشین سازی – میر علی سلیمانی (86)

بازیکنان ماشین سازی در دیدار با شهرداری مثل آدم های بی روح بازیکردند و همین باعث شد تا تیم شهرداری اردبیل به رغم نداشتن مربی یک امتیاز از آنها غنیمت بگیرد. در نیمه اول ماشین سازان چند فرصت گل را از دست دادند تا بازی بدون گل تمام شود. در نیمه دوم محمدی دروازه شهرداری را گشود تا تبریزی ها 0-1 از حریف پیش بیفتند در حالیکه اگر فرصت های ماشین سازی تا این لحظه هدر نمی رفت آنها به جای یک گل ، سه گل از حریف پیش بودند ولی در ادام بازی سلیمانی از فاصله حدوداً 40 متری روی یک ضربه آزاد دروازه ماشین را گشود تا بازی 1-1 شود. دروازه بان و مدافعان ماشین در هنگام ارسال ضربه آزاد همانند آدم های خواب زده بودند و هیچ واکنشی روی توپ ارسالی نداشتند. در این دیدار هم مثل بازی خیبر با خونه به خونه شاهد اشتباهات فاحش حمید حاج ملک ؛ داور مسابقه بودیم. شاهکار این داور پس گرفتن کارت قرمزی بود که به بازیکن حریف داده و او را از زمین اخراج کرده بود ولی مجدداً به بازیکن شهرداری اجازه بازی داد.
 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
جای تاسف برای تماشاگران تبریزی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
جای تاسف برای تماشاگران تبریزی...
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار