رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد:

تقویت روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه یزد دارد

رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد گفت: تقویت روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه یزد دارد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 10 July 2023

بی بی فاطمه حقیرالسادات با اشاره به اینکه یزد در حوزه علم و فناوری و صنایع دانش بنیان ظرفیت بسیار بالایی دارد اظهار داشت: در دیدارهایی که به صورت رسمی و در سطح ارشد دیپلماتیک دو کشور ایران و مجارستان صورت گرفته مباحثی به عنوان ظرفیت‌های همکاری فی‌مابین مطرح شده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از انعقاد قرارداد خواهرخواندگی میان یزد و یاسبرین مجارستان، روابط علمی و همکاری‌های بین دو شهر و کشور افزایش بسیار خوبی داشته و در حوزه‌های مختلف از جمله علمی همکاری‌هایی صورت گرفته است.
رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر یزد از اعزام هیئت‌هایی از یزد به یاسبرین و بالعکس در طول سال‌های گذشته خبر داد و گفت: در این سفرها، بازدیدهایی از بخش‌های مختلف یاسبرین و مجارستان از جمله مناطق علمی انجام گرفته است.
حقیرالسادات با بیان اینکه فرصت‌های زیادی در حوزه‌های همکاری دو طرف به صورت ویژه وجود دارد، گفت: باید از ظرفیت خواهرخواندگی دو شهر برای بهبود این تعاملات و همکاری‌ها بهره گیری نماییم.
وی با تاکید بر اینکه توسعه روابط خواهرخواندگی نقش مهمی در پیشبرد امور یزد و ایران را به دنبال دارد گفت: هر یک از شهرهای خواهرخوانده یزد دارای ظرفیت‌هایی هستند و در صورتی که توافق‌های خواهرخواندگی به درستی اجرایی شود، می‌توان از این ظرفیت‌ها بهر‌ه‌گیری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار