دفاع از انتخابات نظام مهندسی البرز

کد خبر: ۱۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 14 October 2015

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز گفت:انتخابات نظام مهندسی استان البرزدر کشور نمونه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز علیرضا مجربی در دومین کنفرانس مهندسی زلزله و لرزه شناسی که پیش از ظهر امروز چهارشنبه(22 مهر) در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: در آیین نامه اجرایی نظام مهندسی و کنترل ساختمان سازمان نظام مهندسی بر ارتقای دانش فنی و کیفیت کار شاغلین در بخش های مهندسی از طریق ایجاد پایگاههای علمی، فنی و آموزشی تاکید شده است.

وی افزود: بنابراین هیچ راهکاری به جز آموزش و پژوهش در جهت بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی در کشور وجود ندارد.

مجربی به برگزاری دومین کنفرانس لرزه شناسی و مهندسی زلزله اشاره کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی به عنوان متولی نظارت بر خدمات مهندسی نیز موظف به اجرای چنین همایش‌هایی است.

این مسئول ادامه داد: استان البرز از نظر زلزله خیزی سطح خطرپذیری بالایی دارد و با توجه به سطح بالای ساخت و ساز وظیفه نظام مهندسی بسیار خطیر و دشوار است و برگزاری چنین همایش هایی با همکاری دانشگاه خوارزمی می‌تواند در این جهت موثر باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز اذعان کرد: در تلاشیم با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری، شهرداری‌ها و مراکز علمی گام موثری در زمینه مسائل عمرانی و بالا بردن سطح خدمات مهندسی برداریم.

وی در پایان یادآور شد: انتخابات نظام مهندسی استان البرز در سطح بالایی برگزار و به عنوان انتخابات نمونه در سطح کشور معرفی شد و امیدواریم با تکیه بر آرای مهندسین گام موثری در ارتقای خدمات مهندسی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار