رییس هیئت بوکس ایلام:

رییس هیئت بوکس استان ادعای مربی ایوانی را تکذیب کرد

ادعای مربی بوکس ایوانی در مورد تبدیل شدن سالن خصوصی بوکس در این شهرستان به قهوه‌خانه کذب است.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 15 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، رییس هیئت بوکس استان گفت: ادعای مربی بوکس ایوانی در مورد تبدیل شدن سالن خصوصی بوکس در این شهرستان به قهوه‌خانه کذب است.

«شهریار شفیعی» اظهار کرد: چندی پیش یکی از مربیان بوکس در شهرستان ایوان مدعی شده بود که سالن خصوصی بوکس در این شهر به قهوه‌خانه تبدیل شده است که اصلا چنین سالنی وجود خارجی ندارد.

وی با بیان اینکه این فرد بدون اطلاع هیئت بوکس و اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت زیرزمینی اقدام به راه‌اندازی محلی برای تمرین بوکس کرده بود افزود: تنها سالن استاندارد بوکس در ایوان سالن ورزش و جوانان این شهرستان است که آیتم‌های لازم برای تمرین بوکس را دارد.

شفیعی اضافه کرد: نه هیئت بوکس شهرستان ایوان و نه هیئت استان درخواستی برای تاسیس باشگاه خصوصی بوکس از طرف هیچ کسی دریافت نکرده است.

رییس هیئت بوکس استان داشتن تاییدیه هیئت بوکس شهرستان مربوطه، بازدید بازرس و کارشناسان اداره ورزش و جوانان، تایید صلاحیت و اهلیت متقاضی از طرف اداره کل ورزش و جوانان و استاندارد بودن مکان برای تاسیس یک باشگاه بوکس را از مولفه‌های دایر کردن سالن بوکس اعلام و عنوان کرد: هیچ مربی بدون کارت مربیگری و هماهنگی با هیئت بوکس شهرستان خود نمی‌تواند باشگاه خصوصی دایر کند.

وی این مربی ایوانی را رد و تاکید کرد: چنین سالنی در حقیقت اصلا محل تمرین بوکس نبوده که بخواهد به قهوه‌خانه تبدیل شود و در حقیقت سالن خصوصی تمرین بوکس در ایوان وجود ندارد و اگر هم به صورت زیرزمینی بوده کاملا غیر قانونی و خلاف مقررات بوده است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
اقا شفیعی متاسفم برای خبر کذبی ک شما اعلام میکنید.بنده توو اون سالنی ک شما میگی نبوده توو اایوان تمرین کردم بخاطر عدم همکاری شما و مدیر ورزش حوانان استان و رد کردتقاضا وردخواست تاسیس باشگاه بوکس به قهوه تبدیل شد.با اسناد موجود میتوانیم ادعای خود را ثابت کنیم.اقای شفیعی واقعا کسی باید نظری درمورد کار یا رشته ی بگه ک خودش سر رشته ی از اون کار داشته باشه ..شما تا حالا رینگ بوکس ب عنوان بوکسر لمس کرده اید...متاسفم برای ورزش و مسءولین استانم...
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار