تغییر تصمیم مسئولان به دنبال اعتراضات مردمی

بالاخره نمایشگاه بهاره به البرز آمد

در این نمایشگاه‌ها تعدادی از واحد تولیدی نیز کالاهای تولید شده خود را به قیمت کارخانه عرضه می‌کنند و اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ ، ماهی، لبنیات ، برنج و خشکبار با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹ 07 March 2015
به گزارش تابناک – البرز:‌ انتشار اخباری مبنی بر اینکه امسال در البرز نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود، اعتراض مسئولان و رسانه‌ها را به دنبال داشت.
موضوع زمانی آغاز شد که رئیس سازمان میادین استان البرز خبر از عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در این استان داد.
علی مرادلو 2 دلیل عمده را برای این تصمیم ذکر کرده و گفته بود: به دلیل کمبود فضا و عدم همکاری دستگاه‌های ذیربط امسال نمایشگاه بهاره در کرج برپا نمی‌شود.
وی این خبر را در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کرج اعلام کرده و گفته است: طبق مکاتبات انجام شده با سازمان صنعت و معدن به علت کمبود فضا امسال نمایشگاه بهاره در کرج برگزار نمی‌شود.
برخی از رسانه‌ها انتقادهایی را نسبت به مسئولان استان البرز درباره عدم برگزاری نمایشگاه بهاره مطرح کردند. از جمله آنکه تابناک طی گزارشی نوشت: در این شرایط اصحاب رسانه باید یک سوال را از مسئولان مطرح کرده و بپرسند، چه کسانی از عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در البرز سود می‌برند و کدام دستگاه‌ها همکاری نداشتند.
به طور قطع نبود فضای مناسب نمی‌تواند دلیل مناسبی باشد، چرا که در سال‌های گذشته بارها و در نقاط مختلف البرز نمایشگاه‌های فوق برگزار می‌شد.
از جمله آنکه سال گذشته در 4 نقطه استان البرز، مردم بسیاری از نیازهای خود را از این نمایشگاه‌ها تامین کردند.
به دنبال انتشار این گزارش‌ها، اخباری مبنی بر لغو تصمیم قبلی منتشر شده و گفته می‌شود که امسال نیز نمایشگاه بهاره در البرز برگزار خواهد شد.
در این ارتباط معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز گفته است: با تصمیم سریع مسئولان در آستانه سال نو، چهار نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در این استان دایر می‌شود.
محمد اسماعیل معمارپور می‌گوید: از این تعداد یک نمایشگاه در کرج و مابقی در شهرستان‌های ساوجبلاغ ، نظرآباد و فردیس راه اندازی خواهند شد.
 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت البرز از آغاز به کار چهار نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا دراین استان خبر داد.
معمارپور وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های بهاره بسیاری ازمایحتاج شب عید مردم را تامین می کنند، یادآورشد: در این نمایشگاه‌ها بیش 700 غرفه جانمایی شده است. 
معمارپور گفت: در این نمایشگاه‌ها تعدادی از واحد تولیدی نیز کالاهای تولید شده خود را به قیمت کارخانه عرضه می‌کنند.
به گفته وی در این نمایشگاه ها اقلام مورد نیاز مردم از قبیل پوشاک، کیف و کفش، گوشت، مرغ ، ماهی، لبنیات ، برنج و خشکبار با 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار