پیام تشکرفرمانده سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان

پیام تقدیر و تشکر مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان دربرنامه های سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی
کد خبر: ۱۱۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 17 October 2015

بسم ا... الرحمن الرحیم

پیام تقدیر و تشکر مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان دربرنامه های سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی

«سنریهم ایاتنا فی الافاق و فی انفسهم حتی یتبیّن لهم انه الحق» سوره فصلت آیه 53

«بزودی نشانه های خود را در طبیعت و در جان های خودشان به آنان بنماییم تا برایشان روشن شود که او (خدا یا قرآن) حق است».

روزهای اخیر (نوزدهم تا بیست وسوم مهر ماه جاری) اراده ی الهی برآن شد تا دلهای صدها هزار انسان مومن و فرهیخته، آیینه ی خدا باشد و نشانه ای از حق را جلوه نمایی کند. شهادت انسانی الهی با 40 سال سابقه ی تلاش و مجاهدت در راه اسلام و قرآن، موجب حرکتی بس بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی گردید. آری حضور پر شور و سرشار از عشق و اشتیاق به خداوند تبارک و تعالی، در تشییع پیکر پاک سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی، ایام ا... دیگری را رقم زد و در آستانه ی ماه محرم و ایام حزن اهل بیت اطهار علیهم السلام، فضای ایران اسلامی حسینی شد.

رهبر عزیزمان با پیام معنوی موجبات تقویت روحیه ی انقلابی و مقاومت را در همرزمان و مبارزان جبهه ی حق، و آرامش خاطر برای خانواده ی آن شهید فراهم آوردند.

آیات عظام و مسولان نظام نیز با ارسال پیام و سخنرانی ها فضای معنوی و روحانی خاصی را بوجود آوردند.

تهرانی ها، همدانی ها، بلکه ایرانی ها از اقصی نقاط کشور، لبنانی ها، سوریه ای ها، عراقی ها و ... همه آمدندو ا... اکبر به این عظمت و روحیه ی انقلابی و ا... اکبر به عشق و ایثار و بزرگی مردم خوب ایران اسلامی. آفرین بر شما که بر اساس آیه ی شریفه ی قرآن کریم نشانه های خدا را در این روزها به منصه ی ظهور رساندید.

بی شک این همه شور انقلابی، همان اثرات تلاش بی وقفه ی سردار همدانی در عرصه های خون و ایثار دفاع مقدس، و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابله با فتنه گران در سالهای 78 و 88 و تشکیل بسیج مردمی در عراق و سوریه برای مقابله با عناصر کفر و الحاد و امید مستضعفان و مظلومان منطقه و فرمانده ای دلسوز و محبوب بسیجیان بوده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده ی محترم سردار همدانی، از تمامی آحاد ملت شریف ایران اسلامی که در این حماسه ی بزرگ و مراسم های استقبال، وداع، تشییع و تدفین و ترحیم سردار عشق و ایثار، سرلشگر نور و ایمان و فرمانده ی دلها حاج حسین همدانی حضور داشتند، صمیمانه قدر دانی می نماید.

و اکنون بار دیگر با امام شهیدان (امام خمینی ره) و شهیدان دفاع مقدس و شهیدان جبهه ی مقاومت و با روح متعالی سردار عزیزمان حاج حسین همدانی عهد و پیمان می بندیم: تا زنده ایم گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) حسینی باشیم و چونان سردار عشق که مدافع حرم آل ا.. بود، به فرموده ی معظم له ما هم در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام ثابت قدم و استوار بمانیم.

بار دیگر از حضور بی شائبه ی آیات عظام و و روحانیون، مسولان لشگری و کشوری، صفوف به هم فشرده ی اقشار مختلف مردم (بازاریان و اصناف، دانشگاهیان، فرهنگیان، هنرمندان، ورزشکاران، کارمندان و کارگران، مداحان، جامعه پزشکی، حقوقدانان و قضات، جامعه ی مهندسان، اصحاب رسانه، دانش آموزان و دانشجویان، جامعه ی زنان و ...)در مراسم های مختلف سردار شهید سرلشگر حسین همدانی حضور یافته و در زنده نگهداشتن فرهنگ سلحشوری و روحیه انقلابی گری نقش ایفا نمودند، کمال تقدیر و تشکر رادارد.

امید آنکه این شور معنوی همراه با عزاداری ماه محرم و سوگواری حضرت ابا عبدا.. الحسین علیه السلام، تا برگزاری مراسم چهلم سردار همدانی ادامه یابد و موجبات معنویت افزایی و تقویت روحیه ی سلحشوری و انقلابی را در آحاد ملت بویژه جوانان عزیز فراهم آورده، ایادی آمریکا و صهیونیست ها را در منطقه ریشه کن نماید.


 محمد رضوی راد

مسئول نمایندگی و لی فقیه سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان


سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه       

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان


25 مهر ماه 1394

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار