مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام ؛

کارنامه درخشان امور مالیاتی استان موجب مباهات است

حضور چهره ای ارزشمند ،انقلابی و مردمدار در راس تشکیلات حساس و مهمی همچون امور مالیاتی یک نعمت بزرگ برای مردم و نظام محسوب می شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 18 February 2024

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان گفت :

حضور چهره ای ارزشمند ،انقلابی و مردمدار در راس تشکیلات حساس و مهمی همچون امور مالیاتی یک نعمت بزرگ برای مردم و نظام محسوب می شود.

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ‌پاسدار محمدحسین فولادی اظهار داشت : اداره کل امور مالیاتی دارای کارنامه درخشانی است و مدیریت جدید با تکیه بر روحیه مردمداری خود از توان لازم برای اقناع مودیان بمنظور همراهی بیشتر برای اجرای رویکردهای جدید مالیاتی برخوردار است

وی افزود : وجود مدیران مومن و نورانی در راس دستگاههای اجرایی گامی در مسیر شهداست که با نمایش مردمداری و اقدامات جهادی خرسندی همه ما را در پی خواهد داشت.

در ادامه این دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان با قدردانی از تلاش های مدیرکل حفظ آثار برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در استان گفت : شهدا و ترویج فرهنگ شهادت وایثار دینی بر گردن همه ماست که در هر جایگاه و منصبی مکلف به ادای آن هستیم.

عباسپور افزود : همانگونه که اشاره شد ،تکلیف اداره امور مالیاتی در اخذ مالیات از صنوف مختلف مشخص است اما سعی شده تا جایی که قانون اجازه می دهد بیشترین همراهی را با مودیان مالیاتی داشته باشیم.

در پایان این دیدار با اهدای لوحی از مدیرکل امور مالیاتی تجلیل به عمل آمد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار