تخصیص 89درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به ایلام در حوزه وزارت راه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به این استان در حوزه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 01 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری  شامگاه سه شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور «غفاری» معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع اداره کل راه و شهرسازی، بر تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های راهسازی استان ایلام تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان اولویت اساسی استان است، افزود: رفع نقاط حادثه خیز و چهار خطه کردن راه‌های استان یکی از اقدامات ضروری است که بایستی در اولویت تأمین و تخصیص اعتبارات باشد.

هژبری گفت: ۲۲ مصوبه سفر رییس جمهور به استان مربوط به حوزه وزارت راه و شهرسازی بود که تاکنون ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی و ۳۲ درصد مصوبات به اتمام رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام افزود: کل اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه وزارت راه و شهرسازی ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده بوده که ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۸۹ درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به از عدم تحقق مصوبه مربوط به بهسازی مناطق حاشیه نشین شهر ایلام گفت: در این زمینه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن تذکر نسبت به عدم پیگیری این مصوبه، بر تأمین منابع و اقدام موثر برای اجرای آن تأکید کرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار