امام جمعه کرمان گفت: آنچه در آموزش و پرورش تلاش می شود درخشش در سه محور دانایی ،دارایی و تخصص است که وظیفه آن بر دوش معلمان است.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲ 05 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، در دیدارمدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با نماینده، ولی فقیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: آموزش و پرورش در ورودی و خروجی بزرگترین و موثرترین بخشی است که دوران علم آموزی درآن می‌گذرد و باید تمام توان خود را بگذارید تا بهره لازم را دانش آموز از آن ببرند، چون دوران طلایی عمر است.
وی با اشاره به اینکه محور اول آموزش و دانایی است و باید معلم آنگیزه متعلم را بالا ببرد گفت: باید اول خود معلم دانا باشد و معلمی دانش می‌خواهد تا درسش را خوب ارائه دهد.

وی افزود:محور دوم داریی است، نتیجه دارایی اخلاق و تعهد است ومعلم باید تلاش کند دارایی‌ها دانش آموزان زیاد شود و باید خودش تعهد و تربیت خوب داشته باشد تا اثر آن روی بچه‌ها نافذ باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان کرد: بخش سوم، علم در سایه دارایی به تخصص تبدیل شود و هرچه بچه‌ها فهمیدند در همان حوزه متخصص می‌شود بچه‌های که خوب درس را می‌دانند باید در دل کلاس یار معلم شوند.

امام جمعه کرمان گفت: باید در این سه محور اموزش و پرورش تلاش کند و گرنه موفق نمی‌شود، اگر تخصص داشته باشیم و دانایی نباشد به درد نمی‌خورد، اگر دانایی و تعهد باشد تخصص نباشد باز فایده‌ای ندارد و هر سه باید باهم باشند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار