مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی محله هانیوان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی، رفع تصرف شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ 02 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، ضمن اعلام رفع تصرف ۲ هزار مترمربع زمین ملی به ارزش نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در منطقه حاشیه‌نشین هانیوان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، این مهم را حاصل همراهی رئیس کل دادگستری استان، دادستان و معاون ایشان، بازرس کل و اداره کل بازرسی، دستگاه امنیت و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، همچنین همکاری نیروی انتظامی استان و اجرائیات شهرداری ایلام دانست.

وی افزود: همه كسانی كه قصد خريد زمين يا ملك در شهرهای استان ايلام را دارند، باید ابتدا با مراجعه با مديريت املاك و امورحقوقی اداره كل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در اين خصوص را كسب کنند تا در دام افراد سودجو و زمين‌خوار گرفتار نشوند.

سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان نیز در این خصوص، گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به صورت پیمایش روزانه در حال گشت‌زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال مقتدرانه با حمايت خاص قضائی و پشتییانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به‌عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی را از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار