فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم استان برای شرکت در آیین گرامیدشت ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ 02 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی در حاشیه اعزام کاروان های ارتحال امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این تعداد افراد در قالب ۳۴ کاروان به مدت ۲ روز به تهران و حرم امام راحل اعزام می شوند.

وی با بیان این افراد از اقشار مختلف مردم هستند که به صورت خودجوش به حرم امام راحل اعزام شدند، افزود: اولویت اعزام با افرادی بوده است که برای اولین بار به زیارت حرم مطهر بنیان گذار انقلاب اسلامی نائل می‌شوند.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده سی و پنجمین سالگرد امام خمینی (ره) ادامه داد: "روح الله، امام وعده های صادق" شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

شاکرمی اضافه کرد: در همه کاروان های اعزامی از استان ایلام ۳۴ راوی و ۳۴ روحانی حضور دارند و در طول مسیر برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی برای زائران تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) و قرارگاه شهید فهمیده سی و پنجمین سالگرد امام خمینی (ره) استان ایلام هدف از اعزام این کاروان ها را شناخت بیشتر زائران به ویژه قشر جوان و نوجوان با اهداف قیام امام راحل و سیره عملی معنوی و سیاسی ایشان عنوان کرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار