فرماندار شهرستان آبدانان با تاکید بر مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ۶۹ شعبه ثابت و سیار برای انتخابات هشتم تیرماه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱ 08 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رحمانی اظهار کرد: از این تعداد، ۵۳ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه به صورت سیار برای اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه میزبان حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه آبدانان خواهد بود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ شعبه در بخش مرکزی آبدانان، ۱۲ شعبه در بخش سرابباغ و ۱۱ شعبه نیز در بخش کلات مورموری تعیین شده است.

فرماندار آبدانان یادآور شد: در بخش مرکزی ۴۰ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار، در بخش سرابباغ هفت شعبه ثابت و پنج شعبه سیار و در بخش کلات مورموری ۶ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

رحمانی با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان همواره حضور و مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند، یادآور شد: تمهیدات لازم با تشکیل ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات در این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیرماه فراهم شده است.

وی با تاکید بر لزوم قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات پیش‌رو، خاطرنشان کرد: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی به منظور تسهیل در امر رأی‌گیری و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری انجام شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار