مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 1850 متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام در روز پنجشنبه 24 خرداد 1403 توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱ 16 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛  فرشاد دوستی مدیرکل این دستگاه اجرایی ضمن اعلام رفع تصرف 1850 متر مربع زمین ملی و دولتی در میدان قرآن ومحله قلاویزان به ارزش بالغ بر 12 میلیارد و 950 میلیون تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ، این مهم را حاصل همراهی دادستان محترم ومعاون ایشان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان ایلام دانست.

مدیرکل اداره راه وشهرسازی استان خاطر نشان کرد: همه كساني كه قصد خريد زمين يا ملك در شهرهاي استان ايلام را دارند مي بايست ابتدا با مراجعه با مديريت املاك و امورحقوقي اداره كل راه وشهرسازي استان استعلامات لازم در اين خصوص را كسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمين خوار گرفتار نگردند.

سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه وشهرسازی استان نیز در این خصوص گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان ایلام به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: دقت، هوشیاری و تلاش مجموعه فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ایلام به‌همراه اقدامات پیشگیرانه و شبانه روزی به‌ویژه در ایام تعطیلات، همچنین اجرای طرح‌های تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی استان منجر به ایجاد امنیت پایدار در این حوزه به‌ منظور حفظ بیت المال و کاهش جرم زمین خواری شده‌است.

سرهنگ کرمی افزود: دراجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه باحمايت خاص قضایی وپشتییانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری وتصرف اراضی ملی برخورد جدی بعمل آمده واز شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره پیامکی 300041735 این یگان همکاری لازم داشته باشند./م

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار