جلب مشارکت مردم و صیانت از آراء اولویت انتخابات ریاست جمهوری باشد

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه راهبرد‌های دولت شهید جمهور باید تبیین شود، افزود: جلب مشارکت مردم و صیانت از آراء در اولویت انتخابات ریاست جمهوری باشد.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ 16 June 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی ۲۷ خرداد در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی برای حفظ صلح و منافع ملی تلاش کرد و تنش‌زدایی با همسایگان را در اولویت اقدامات و راهبرد‌های خود قرار داده بود.

وی افزود: ارتباط اقتصادی با کشور‌های منطقه و همسایه در این دولت بیش از ۱۰ برابر و با برخی کشور‌ها ۳۰ برابر افزایش یافت و حتی در ارتباط با برخی کشور‌هایی که مشکلات اساسی و زیربنایی با ما داشتند، احترام متقابل و حفظ ارتباط مد نظر قرار گرفت.

استاندار اردبیل ادامه داد: سیاست‌های دولت سیزدهم صلح‌آمیز و بر اساس حل مسائل با حفظ منافع مشترک بوده و مسیر راه‌گشا بر مبنای حق و عدالت در این زمینه انتخاب شده بود.

عاملی با اشاره به دغدغه رئیس‌جمهور شهید درباره معیشت مردم و حل مسائل کشور بدون مشروط کردن به مسائل خارجی، گفت: با وجود تحریم‌ها، این دولت تمام تلاش خود را به حل مشکلات و اجرای طرح‌ها و فعال کردن پروژه‌های راکد معطوف کرد.

سیاست دولت سیزدهم در تمرکزشکنی از مرکز کشور و حضور میدانی در استان‌ها

وی با اشاره به سیاست شهید آیت‌الله رئیسی در توزیع اعتبارات بر اساس اولویت نیاز‌های استان‌ها، بیان کرد: تمرکزشکنی از مرکز کشور در زمینه توزیع اعتبارات و حضور میدانی در استان‌ها، از جمله اقدامات دولت سیزدهم بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم با حضور خود در مراسم تشییع شهید جمهور، صداقت و تلاش‌های این بزرگوار را تأیید کردند، افزود: راهبرد‌های دولت شهید جمهور باید برای مردم تعریف و تبیین شود تا مردم از برنامه‌های دولت سیزدهم که در طراز انقلاب اسلامی بود آگاهی یابند.

عاملی با تأکید بر توجه اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران در صیانت از آرای مردمی، تصریح کرد: در جریان برگزاری انتخابات، همانند روند برگزاری انتخابات مجلس باید امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مد نظر باشد و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در نظر و انتخاب مردم وجود نداشته باشد.

نقش اثرگذار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در آینده عزت و اقتدار کشور

وی اظهار کرد: با توجه به نقش مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، این موضوع در آینده عزت و اقتدار کشور در سطح بین‌المللی دارای اهمیت است.

استاندار اردبیل ادامه داد: مسیری که رئیس جمهور شهید بنا نهاده، مسیر گشایش است و همدلی و مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند بر طرز فکر و نوع تصمیم‌گیری دشمنان در خصوص نحوه ارتباط با ما تأثیرگذار باشد.

عاملی با اشاره به تشکیل قرارگاه تبیین، تصریح کرد: ارائه تحلیل به مردم برای مشارکت حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی دارای اهمیت است.

وی با اشاره به تدوین کارنامه ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم در استان اردبیل، اظهار کرد: همکاری فرمانداران در ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته در شهرستان‌ها در مدت مذکور ضروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار