مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: آب پایدار مناطق کوی کارکنان، شهرک جانبازان، شهرک شهید رجایی ،شهرک فرهنگیان و روستاهای گنداب و انجیره شهرستان آبدانان با تعویض الکتروموتور شناور چاه عمیق تنگه هرکول تامین شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ 18 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد محمدی اظهار کرد: با توجه به نیم سوختگی الکتروموتور شناور چاه مجتمع "هرکول" آبدانان، یک دستگاه الکتروموتور ۳۴۵ کیلو وات (۱۱۰/۱۴)، تهیه و با تلاش کارکنان خدوم شرکت در کمتر از ۲۴ ساعت به شکل کاملا فنی و اصولی تعویض و این چاه در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره قطعی آب در روستاهای گنداب و انجیره شهرستان آبدانان در زمان اجرای عملیات تعویض این الکتروموتور، تاکید کرد: آبرسانی سیار به منظور رفاه ساکنان، در هنگام تعویض پمپ مذکور به وسیله تانکر به این روستاها انجام شد.

محمدی تصریح کرد: در نهایت چاه مذکور با دبی ۳۰ لیتر در ثانیه در مدار بهره برداری قرار گرفت و مناطق کارکنان، شهرک ایثارگران، شهرک شهید رجایی و شهرک فرهنگیان آبدانان و روستاهای گنداب و انگیزه از آب شرب پایدار بهرمند شدند.

وی با قدردانی از همکاری خوب فرماندار، بخشدار مرکزی و شهردار آبدانان، خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران آبفای استان در راستای جلوگیری از هر گونه قطعی و کاهش فشار شبکه آبرسانی در تمام استان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار