مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: این استان در ارزیابی به عمل آمده رتبه سوم کشور از نظر ثبت اشتغال در سامانه رصد را کسب کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ 19 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالدین الیاسی  اظهار کرد: استان ایلام با انجام تعهدات لازم در حوزه اشتغال توانست در سال ۱۴۰۲ توانست رتبه سوم ثبت اشتغال را در کشور کسب کند.

وی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان در امر ثبت اشتغال سهیم هستند، افزود: شهرستانهای مهران، آبدانان و دره‌شهر به ترتیب بیشترین درصد تحقق را در بین شهرستانها داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ابراز کرد: در این استان ۱۵ هزار و ۶۲۴ ثبت اشتغال در سامانه رصد ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعهد ثبت اشتغال استان در سال گذشته هشت هزار و ۸۵۹ نفر بوده است.

الیاسی ابراز کرد: این میزان اشتغال ماحصل ۲ حوزه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بوده است، افزود: عملکرد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان به سه روش تلفنی، پیامکی و حضوری مورد رصد، پایش و صحت سنجی قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: درصد پیشرفت ثبت سهم اشتغال در استان بدون لحاظ صحت سنجی ۱۷۶/۳۶ درصد و با لحاظ کردن صحت سنجی این میزان به ۱۴۷/۲۵ درصد می‌رسد.

وی ابراز کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی در این استان به ثبت رسید، درحالیکه سهمیه تعیین شده برای اشتغالزایی استان ایلام ۶ هزار و ۶۷۹ فرصت شغلی بود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: از مجموع یک هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال آن به طرح های مستقل و پشتیبان کمیته امداد امام(ره) و ۹۰ میلیارد ریال آن به طرح های پشتیبان بسیج سازندگی اختصاص یافته است./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار