مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از رفع تصرف ۱۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر دهلران توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ 24 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی اظهار داشت: ارزش این رفع تصرف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی انجام شده است.

وی افزود: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نگردند.

فرمانده یگان حفاظت راه وشهرسازی استان ایلام ضمن اشاره به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی گفت: دقت، هوشیاری و تلاش مجموعه فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ایلام به‌همراه اقدامات پیشگیرانه و شبانه روزی به‌ویژه در ایام تعطیلات، همچنین اجرای طرح‌های تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی استان منجر به ایجاد امنیت پایدار در این حوزه به‌ منظور حفظ بیت المال و کاهش جرم زمین خواری شده‌است.

سرهنگ علی کرمی افزود: دراجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه باحمایت خاص قضایی و پشتییانی انتظامی باهرگونه پدیده زمین خواری وتصرف اراضی ملی برخورد جدی بعمل آمده واز شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ با این یگان همکاری لازم داشته باشند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار