تکمیل بانک اطلاعاتی کدپستی شهرهای اردبیل

مدیر کل پست استان اردبیل از تکمیل بانک اطلاعاتی کدپستی شهرهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۸ 27 October 2015

احمد عبداللهی در گفتگو باخبرنگار مهرتکمیل بانک اطلاعاتی کد پستی ده رقمی را از برنامه های جامع سال جاری پست عنوان و تاکید کرد: این مهم در قالب طرح ملی سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان(سینا) انجام می شود.

وی با بیان اینکه پست استان در قالب تفاهم نامه با استانداری اردبیل نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی اقدام کرده است، ادامه داد: کد پستی شهرها و روستاها احصا شده و بر روی نقشه های مختصاتی نیز پیاده می شود.

به گفته مدیر کل پست استان از سال گذشته به هنگام سازی کدپستی آغاز شده و شهرهای استان رو به اتمام است؛ به غیر از اینکه در شهرهای اردبیل و پارس آباد قسمت محدودی در حال انجام است.

عبداللهی تصریح کرد: در روستاها نیز به هنگام سازی رو به اتمام بوده و همزمان پلاک کوبی نیز انجام شده است.

وی در خصوص پلاک کوبی در سطح شهر اردبیل نیز با اذعان اینکه این طرح با همکاری شهرداری اردبیل انجام می شود، متذکر شد: شهرداری اردبیل در اجرای طرح با تاخیر مواجه بود که اخیرا مشکلات موجود رفع شده و قرار است کد پستی و پلاک ها همسان سازی شود.

مدیر کل پست استان اجرای این مهم را در راستای ایجاد پنجره واحد خدمت رسانی به شهروندان دانست و تاکید کرد: در واقع با یکسان سازی بسیاری از امورات و خدمات ارائه شده از سوی دستگاه ها نظم و انضباط بیشتری به خود خواهد گرفت.

عبداللهی از اقبال عمومی گسترده مردم اردبیل به ارائه خدمات از سوی پست تاکید و اضافه کرد: پست استان توانسته اعتماد عمومی را جلب کند و در نظر داریم در ادامه با تفاهم نامه های مشترک با ادارات برخی از خدمات دستگاه ها نیز از طریق پست انجام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار