آیت‌الله فلاحتی در خطبه‌های امروز نمازجمعه:

حزب‌الله پیروز واقعی میدان مقاومت است

گروه استان‌ها_ امام جمعه رشت، با تأکید بر رعایت تقوای الهی به قدرت حزب‌الله در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: پیروز واقعی میدان مقاومت حزب‌الله است.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ 27 September 2024

به گزارش «تابناک گیلان»، آیت‌الله رسول فلاحتی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تأکید بر اهمیت تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا سبب می‌شود تا میل و رغبت انسان به خداوند متعال بیشتر شود.

 

امام جمعه رشت، مشورت با افراد صالح را امری مهم دانست و تصریح کرد: انسانی که از شما مشورت و راهنمایی می‌خواهد، دارای حقوقی است و سطح اعتماد به میزان مشارکت اجتماعی بستگی دارد.

 

آیت‎الله فلاحتی به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در دوشنبه، نهم مهر، اشاره کرد و بیان داشت: رژیم صهیونیستی بیشتر شهدای فلسطین و غزه را از میان کودکان و زنان انتخاب کرده است.

 

امام جمعه رشت با بیان نقش قدرتمند حزب‌الله لبنان در مقابله با اسرائیل افزود: حزب‌الله توانسته تا شعاع ۵۰ کیلومتری مناطق نظامی و پایگاه‌های اسرائیل را هدف قرار دهد و می‌تواند دورترین نقاط مناطق اشغالی را نیز ناامن کند. در این نبرد، دست برتر با حزب‌الله است.

 

وی به یکی از سیاست‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرده و گفت: در گذشته رژیم اسرائیل اعلام می‌کرد اگر حماس از سران آن‌ها را می‌کشت، واکنش نشان خواهد داد، اما اکنون با وجود حملات حزب‌الله، سکوت کرده و چیزی نمی‌گوید. این نشان‌دهنده پیروزی مقاومت و حزب‌الله است.

 

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر افول رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم از مردم غزه، لبنان و فلسطین حمایت کنیم و جنایت‌های این رژیم را محکوم نماییم.

 

امام جمعه رشت به موضوع عوارض آزادراه رشت-قزوین پرداخت و خاطر نشان کرد: مردم رودبار نباید در این آزادراه عوارض پرداخت کنند.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه این مسئله هیچ توجیه قانونی و عرفی ندارد و باید عوارضی برداشته شود. تاکید کرد: از وزیر راه می‌خواهم که این موضوع را هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کند.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار