عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تابناک:

ترورهای رژیم صهیونیستی خدشه‌ای به جریان مقاومت وارد نمی‌کند/دولت‌های سازشکار منطقه بیدار شوند

گروه استان‌ها- عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ترورهای رژیم صهیونیستی خدشه‌ای به جریان مقاومت وارد نمی‌کند گفت: نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ 29 September 2024

ترورهای رژیم صهیونیستی خدشه‌ای به جریان مقاومت وارد نمی‌کند/دولت‌های سازشکار  منطقه بیدار شوند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک بوشهر با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: جریان مقاومت مقتدرتر از قبل برای نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حرکت می‌کند و این ترورها نمی‌تواند خدشه‌ای به جبهه مقاومت وارد کند.

وی افزود: سید حسن نصرالله، بیش از سه دهه رهبری حزب الله لبنان را بر عهده داشت و عامل اصلی بسیاری از توفیقات حزب‌الله در مقابله با صهیونیست‌ها بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حمایت استکبارگران و آمریکایی‌ها از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی موجب گستاخی این رژیم شده و مجامع جهانی و حقوق بشری باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه سید حسن نصرالله، مالک اشتر زمان بود، تصریح کرد: این مجاهد عظیم الشان، همواره در مسیر ولایت فقیه گام برداشت و نماد ولایتمداری بود.

وی اضافه کرد: یقین بدانید که جبهه مقاومت با این مسائل تضعیف نمی‌شود و اکنون جهان اسلام با اتحاد و همدلی باید برای نابودی این غده سرطانی اهتمام ورزد.

امام جمعه بوشهر گفت: دولت‌های سازشکار در منطقه باید بیدار شوند و در برابر رژیم صهیونیستی بایستند تا نتواند به گستاخی و وقاحت خود ادامه دهد.

صفایی بوشهری ابراز کرد: همه مسلمانان جهان باید با اتحاد در برابر جنایات وقیحانه صهیونیست‌ها بایستند تا در نابودی اسرائیل غاصب تسریع شود.

 

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار