تفاهم نامه مرکز تحقیقات دیابت با آموزش و پرورش استثنایی

با هدف ارتقای خدمت رسانی به کودکان و دانش آموزان استثنایی، تفاهم نامه مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت با اداره آموزش و پرورش استثنایی امضا شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 03 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه با اهداف متعدد از جمله انجام تحقیقات بالینی و ارتقای سطح پژوهشی و درمانی، ارتباطات سازمان یافته علمی- پژوهشی، خدمت رسانی به دانش آموزان وکودکان استثنایی، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه سلامت برای کودکان استثنایی، حمایت مادی و معنوی از این افراد و افزایش توانمندی علمی و شاغلین فرهنگی در مدارس استثنایی به امضا رسید.

 

محمد رضا آقایی افزود: در راستای این تفاهم نامه مقرر گردید تا یک بانک اطلاعاتی از وضعیت سلامتی بیماریهای متابولیک و غدد دانش آموزان تهیه و طرحهای پژوهشی و غربالگری بیماری دیابت، غدد و ژنتیک برای دانش آموزان و والدین آنها در مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت انجام گرد.

وی تصریح کرد:ارائه خدمات تشخیصی درمانی و پژوهشی و خدمات مشاوره ژنتیک به همراه تسهیلات برای دانش آموزان استثنایی و والدین آنان در مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد از دیگر مفاد این تفاهم نامه نیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار