دست کرمانشاه از طلا کوتاه ماند/ کسب 2 مدال برنز

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: در پایان مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور 2 نشان برنز برای مشتزنان کرمانشاهی بدست آمد.
کد خبر: ۱۲۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 12 November 2015
دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: در پایان مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور ۲ نشان برنز برای مشتزنان کرمانشاهی بدست آمد.

خدر ولدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پایان رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور که با شرکت مدعیان این ورزش در ارومیه برگزارشد ۲ عنوان سومی برای بیژن کسایی در ۶۹ کیلو و سالار غلامی در ۹۱ کیلو کسب شد.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه افزود: متاسفانه مصدومیت و آسیب جسمی، نمایندگان استان را از راهیابی به فینال محروم کرد همچنانکه سالار غلامی به علت وضعیت نامساعد جسمانی و عدم آمادگی نتوانست در فینال شرکت کند.

ولدی افزود: همچنین عباس افشار نیا نیز دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و مهرداد عظیمی به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه پیشانی از ادامه مسابقات توفیقی بدست نیاورد.

وی گفت: در پایان این مسابقات آذربایجان غربی در رده نخست جای گرفت، تیم تهران نائب قهرمان شد و استان کردستان نیز عنوان سومی را بدست آورد.

ولدی ادامه داد: تیم کرمانشاه در شرایطی در جایگاه نهم قرار گرفت که سهمیه کامل را در اختیار نداشت و در این دوره با مشکلات داخلی و مالی تیم را راهی این دوره از مسابقات کرد که ۳ نفر از بوکسورهای ما در اوزان ۷۵،۸۱ و ۹۱ به علت آسیب دیدگی قادر به ادامه بازی‌ها نبودند و نتوانستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی گفت: به هرحال در سال گذشته تیم کرمانشاه در رده هجدهم قرار گرفته بود و امسال با توجه به مشکلات ذکر شده جایگاه نهم را به خود اختصاص داد و جهشی ۹ پله‌ای داشت که این نشان از تلاش اعضاء هیئت و کادر فنی تیم استان است اما وعده موفقیت‌های بیشتری  در  آینده از سوی رشته بوکس به علاقه‌مندان خواهیم داد.

دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: کرمانشاه مهد بوکس ایران است و بدون حضور تیم کرمانشاه در مسابقات داخلی، رقابت‌ها چیزی را کم دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار