اعزام 626 دانشجو به راهیان نور

جانشین بسیج دانشجویی همدان گفت: فردا 626 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از استان همدان به اردوی معنوی فرهنگی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 14 March 2015

جانشین بسیج دانشجویی همدان گفت: فردا 626 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از استان همدان به اردوی معنوی فرهنگی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس؛  محمداسماعیل علی‌نیا از اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: فردا پنجمین کاروان راهیان نور دانشجویی استان همدان روانه مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شود.

وی گفت: 626 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از استان همدان به این اردوی معنوی فرهنگی اعزام خواهند شد.

جانشین بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه دانشجویان در قالب 12 اتوبوس از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند، مدت زمان این اردو را چهار روزه دانست.

وی با بیان اینکه در هر اتوبوس، یک راوی و یک روحانی، همراه دانشجویان خواهند بود، ابراز کرد: قرار بود امسال طی پنج دوره، دانشجویان علاقه‌مند به راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند که به لطف خدا طبق هدفگذاری انجام شده، پیش رفتیم.

علی‌نیا با اشاره به اثرات مثبت اردوهای راهیان نور بر سطح معرفت و بینش دانشجویان، آن را بهترین ابزار فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.

وی با بیان اینکه در اردوهای راهیان نور، مجموعه‌ای از مسائل مورد نیاز مخاطبان ارائه می‌شود، برای نمونه به مباحث دینی معرفتی، اقتصاد مقاومتی، مباحث اخلاقی، تقویت فرهنگ جهاد و شهادت، ارتباط با خدا و ... اشاره کرد.

جانشین بسیج دانشجویی همدان از افزایش حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این مهم نشان از ارتباط خوب بین جوانان و شهدا دارد که باید همواره نسبت به تقویت این ارتباط معنوی کوشید.

وی اشاعه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در لایه‌های مختلف اجتماع را از اهداف اردوهای راهیان نور دانست و گفت: دشمن از هر راهی به دنبال کمرنگ کردن آرمانها و ارزش‌های نظام است اما این اردوها به بهترین شکل دسیسه‌های دشمنان را بر هم زده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار