حضور نویسنده کتاب پایی که جامانددر یادواره 11 شهید گمنام قشم

نویسنده کتاب "پایی که جاماند" در آئین بزرگداشت یادواره 11 شهید گمنام شهرستان قشم، از نیروهای داعش به عنوان آدم های استیجاری و پیاده نظام مکتب سرمایه داری و لیبرالیسم غربی نام برد.
کد خبر: ۱۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱ 23 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سید مهدی حسینی پور در این مراسم که به همت مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری بسیج در شهر درگهان با حضور پرشکوه مردم و مسئولان برگزار شد، گفت: جنایت نیروهای داعش با هدف از بین بردن قدرت اسلام به عنوان نقطه مقابل تفکر نظام لیبرالیسم، برنامه ریزی شده است.
 
 وی با تاکید بر اهمیت بالا بردن بصیرت مردم ایران و مسلمانان جهان، اعلام کرد: یکی از راه های بالا بردن بصیرت مردم،آشنا کردن آنان با حقیقت آنچه در هشت سال دفاع مقدس گذشت، می باشد.
 
 این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد: متاسفانه بعضی آثار سینمایی با ضعیف و زبون نشان دادن نیروهای عراقی، حق مطلب دوران دفاع مقدس را به درستی ادا نکرده اند در حالی که به جرات اعلام می کنم فرزندان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی با قدرت بالای نیروهای مجهز و کارکشته عراقی در نبرد بودند و مهمترین عامل پیروزی ما در این جنگ نابرابر، الهام از قیام نیم روز عاشورای حسینی بود.
 
 وی ایجاد تغییر بنیادین در تفکر مردم عراق نسبت به ایران اسلامی را از عوامل مهم پیروزی دفاع مقدس برشمرد و گفت: مردم عراق در دوران جنگ تحمیلی از نام سردار قاسم سلیمانی در بیم و هراس بودند در حالی که امروز نام این سردار مقتدر کشورمان مایه آرامش آنان است.
 
حسینی پور، وحدت و همدلی اقوام مختلف ایران به ویژه همدلی و تعاملی مردم شیعه و اهل سنت در جای جای ایران اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و این اتفاق مبارک را نتیجه درایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانست.
 
 وی با برشمردن خاطرات دوران دفاع مقدس و دوران اسارت رزمندگان اسلام در زندان های بعثی، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام امروز با رویکرد جنگ نرم و از طریق سیستم های ماهواره ای، خاکریز خود را به خانه های ما کشانده اند و این جنگ به مراتب سخت تر از جنگ رویارو با دنیای استکباری است.
 
در ابتدای این مراسم چهره افروز امام جمعه اهل سنت شهر درگهان نیز امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی را مدیون خون شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و از جان گذشتگی جانبازان و ایثارگران برشمرد.
 
 براساس این گزارش، سید مهدی حسینی پور نوجوان رزمنده دوران دفاع مقدس پس از نبرد جانانه با نیروهای عراقی به اسارت درآمد و با آنکه یک پای خود را از دست داده بود به مدت 808 روز در زندان های رژیم بعثی با تحمل انواع شکنجه ها اقدام به نوشتن خاطراتی نمود که حاصل آن کتاب "پایی که جا ماند" می باشد و رهبر معظم انقلاب از این کتاب به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین کتاب های مرتبط با جبهه و جنگ یاد کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار