ابلاغ 410 ميليارد ريال براي طرح‌هاي ملي استان يزد

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از ابلاغ اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم براي طرح‌های ملی مشمول خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 07 December 2015

به گزارش تابناک یزد،"محمد رضا نبی" در اين رابطه افزود: بالغ بر 410 میلیارد ريال اعتبار در این رابطه به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شد.

وی در تکمیل این خبر، بیان كرد: 57 میلیارد ريال به آبفار به منظور تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی بفروئیه میبد و غدیر تفت، 65 میلیارد ريال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور اجرای طرح‌های هادی و مطالعه سطح‌بندی روستاهای محمدآباد، سیدمیرزا، خویدک، تنگ چنار و ارنان مهریز و 103 میلیارد ريال نيز به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به منظور تکمیل بخش‌هایی از بیمارستان‌های ضیایی اردکان، امام جعفر صادق (ع) میبد، شهید صدوقی و افشار یزد، توسعه بیمارستان ابرکوه از 50 به 96 تخت‌خوابی و تکمیل بیمارستان رهنمون، ابلاغ اعتبار شده است.

نبي اضافه كرد: همچنين 86 میلیارد ريال به اداره کل راه و شهرسازی به منظور ساخت بزرگراه بافق - یزد و کنارگذر زارچ و اشکذر و تقاطع غیرهمسطح ورودی مهریز، 25 میلیارد ريال به آبفا به منظور تکمیل آبرسانی از خط اول انتقال به 9 شهر استان و 78 میلیارد ريال به شرکت آب منطقه‌ای براي تامین آب شرب یزد از چاه‌های چرخاب و تکمیل سد هرات ابلاغ شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار