وقف باغ 5 هزار متری در نظرآباد البرز

کد خبر: ۱۴۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 09 December 2015

فرماندار نظرآباد البرز از وقف یک باغ 5 هزار متر ی در روستای دنگیزک توسط یک خیر برای توسعه خدمات بهزیستی و حرفه آموزی در این شهرستان خبر داد.

حجت اله صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این خیر نظرآبادی که نادر قبیتی نام دارد، باغ خود در روستای دنگیزک که در بخش تنکمان این شهرستان واقع شده، را در راستای اهداف خدماتی - حمایتی به سازمان بهزیستی اهداء کرد.

وی اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه به منظور توسعه دامنه خدمات آموزشی - حمایتی به افراد تحت پوشش بهزیستی قابل تقدیر و الگو برداری است زیرا این حرکت معنوی یک توشه آخرتی برای فرد و یک گام آموزشی ، فرهنگی محسوب می شود.

وی با اشاره به ارزش ریالی بالای این باغ به دلیل قرار گرفتن در یکی از روستاهای زیبا و خوش آب و هوای نظرآباد یادآور شد: این فرد خیر بار دیگر با نگاه مهربانانه ، خداجوی و خدمات رسان به افراد بی بضاعت و نیازمند تجت پوشش بهزیستی به دیگران یادآوری می کند که باید بخشندگی را در جامعه با عمل نیک و خیر خواهانه آموزش و گسترش داد.

فرماندار نظرآباد سنت حسنه وقف را یکی از سنت های ارزشمند دین مقدس اسلام دانست و خاطر نشان شد: گسترش این سنت معنوی در بین مردم نیاز به کارکردهای فرهنگی و آموزشی دارد.

وی گفت: حرکت این خیر بزرگوار نشات گرفته از توجه واقفان به اصول اسلامی و قرآنی است که با دل و جان برای توسعه خدمات رسانی به افراد نیازمند و بی سرپرست این حرکت بزرگ را انجام می دهند.

صادقی خدمت به خانواده های نیازمند و افراد توانجوی تحت پوشش اداره بهزیستی نظرآباد را یک فرصت مناسب برای افراد خیر ذکر کرد و یادآور شد: این مجموعه برای خدمت رسانی بیشتر نیاز به مشارکت خیرین دارد.

باغ وقف شده این خیر به اداره بهزیستی نظرآباد دارای یک ساختمان ویلایی دو طبقه ، استخر ، یک ساختمان مسکونی نیمه کاره و یک واحد مسکونی سرایداری و درختان میوه زیادی نیز می باشد.

شهرستان نظرآباد در 45 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار