جمع آوری کمک100میلیارد ریالی مردم خیر استان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان از جمع آوری بیش از 100 میلیارد ریال کمک های مردمی از مردم خیر و نیکوکار استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 09 December 2015
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان از جمع آوری بیش از 100 میلیارد ریال کمک های مردمی از مردم خیر و نیکوکار استان در سال جاری خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ؛ سرافراز آوری در جلسه شورای مدیران ضمن ارائه گزارشی از حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان، گفت: صدقه يكي از آموزه هاي دستوري قرآن است که در بسياري از روايات و آیات به آن پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه صدقه انفاق در راه خداست و اجر و ثواب فراوان دارد، اظهار داشت: کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان و محرومان تحت حمایت طرح جمع آوری صدقات را در برنامه های خود قرار داده است.
آوری افزود: در راستای جمع آوری کمک های مردمی 101هزار صندوق صدقه بزرگ، کوچک و متوسط در سطح استان ومنازل نصب و توزیع شده است.
وی با بیان اینکه در هشت ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کمک های مردمی 10درصد افزایش یافته است، گفت: در همین راستا 101 میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری شده است.
آوری با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد جلب اعتماد مردمی است، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار ما اطمینان داشته باشند که تمامی مبالغ جمع آوری شده کمک های مردمی برای رفع نیازهای معیشتی، جهیزیه، فرهنگی، تحصیلی عمران، درمان و ابن سبیل مددجویان هزینه می شود و صرف هزینه های اجرایی این نهاد نمی گردد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار