یک کشته و 8 مصدوم حاصل وقوع 2 سانحه رانندگی

بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، یک نفر جان باخت و هشت نفر دیگر راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۱۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 13 December 2015

به گزارش تابناک تبریز،مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در کیلومتر 170 اتوبان تبریز- زنجان، واژگونی خودرو سواری پراید، مرگ یک نفر را به همراه داشت و چهار نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 13 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان چاراویماق، پایگاه اورژانس 115 بارگاه و دادلو به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی مرگ راننده 55 ساله را در محل تائید و چهار سرنشین دیگر خودرو پراید را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام حسین هشترود انتقال دادند.

حسینقلی زاده همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با یک دستگاه روآ در اول جاده تبریز-اهر خبر داد و گفت: با گزارش وقوع این حادثه در ساعت 13 امروز، پایگاه‌های 220، 202 و 210 تبریز به محل اعزام شدند.

حسینقلی زاده ادامه داد: بابررسی تکنسین‌های اورژانس، چهار نفر از مصدومین حادثه با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: بستن کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی است و از برخورد و صدمه به نقاط حیاتی بدن، یعنی سر و سینه جلوگیری می کند.

سرهنگ جواد ناموران، رئیس پلیس راه استان نیز در خصوص علت واژگونی پراید در کیلومتر 170 جاده زنجان- تبریز گفت: بی احتیاطی راننده پراید به دلیل خستگی و خواب آلودگی علت این سانحه تشخیص داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار