افزایش تابلوهای هدایت مسیر در کرج

کد خبر: ۱۴۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 17 December 2015

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اختصاص 90میلیارد ریال اعتبار استانی و هزینه آن برای نصب تابلوهای هدایت مسیر در این کلانشهرخبرداد.

به گزارش ایرنا، احمد افضلی روز پنجشنبه در نخستین همایش مدیریت حمل و نقل شهری که در باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری کرج برگزار شد،افزود: در سال گذشته و جاری در بخش حمل و نقل و ترافیک اقدامات گسترده ای انجام شده است.

وی ادامه داد: فعال شدن پنج کارگروه تخصصی در معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری کرج و از جمله اقداماتی که در این معاونت صورت گرفته است.

وی اظهارکرد: از دیگر اقداماتی انجام شده در این حوزه چراغ دار کردن هشت تقاطع در کلانشهر کرج و همچنین ساخت و نصب یکهزار متر مربع تابلوهای هدایت مسیر است .

افضلی بیان داشت : 120 کیلومتر خط کشی مقطع و یک هزارو 500 متر خط کشی عابر پیاده در یک سال گذشته در مناطق مختلف کلانشهر کرج انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: اجرا و بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج ، اجرای 440 واحد پارکینگ برجی و پازلی ، اجرای پارکومتر هوشمند در برخی مناطق، تصویب مطالعه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و احداث 25کیلومتر مسیر دوچرخه سواری از دیگر اقدامات این معاونت در طول یک سال گذشته می باشد.

وی با اشاره نقش آموزش در کنترل ترافیک ، خاطر نشان کرد: برای اولین بار موارد آموزشی به صورت کتابچه تدوین شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی که برای رفع مشکل ترافیک کلانشهر کرج شده، امیدواریم بتوانیم بودجه مناسبی در سال جاری جذب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار