مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات گیلان در گفت و گو با تابناک ؛

شرکت مخابرات گیلان دخالتی در مشکلات اخیر شرق گیلانی ها نداشته است / در هفته جاری همه چیز درست می شود

شنبه 28 آذر ماه 94 بود که پیام عذرخواهی شرکت مخابرات گیلان از مشترکین شرق گیلانی همراه اول در خروجی سایت مطبوع قرار گرفت. به گزارش تابناک گیلان، مدتی است که وضعیت آنتن دهی مشترکین شرق گیلان همراه اول از تماس تلفنی گرفته تا یک پیامک چند کلمه ای به سادگی ممکن نیست.
کد خبر: ۱۴۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 21 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: شنبه 28 آذر ماه 94 بود که پیام عذرخواهی شرکت مخابرات گیلان از مشترکین شرق گیلانی همراه اول در خروجی سایت مطبوع قرار گرفت.

به گزارش تابناک گیلان، مدتی است که وضعیت آنتن دهی مشترکین شرق گیلان همراه اول از تماس تلفنی گرفته تا یک پیامک چند کلمه ای به سادگی ممکن نیست.

نادر صالح در گفت و گو با تابناک ضمن عذر خواهی مجدد از مشترکین همراه اول شرکت مخابرات اظهار کرد: مشکل به وجود آمده مربوط به تهران می شود و مخابرات گیلان نقشی در این ماجرا نداشته است.


19562_383



مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات تصریح کرد: مشکلی که در چند روز گذشته گریبان همراه اولی های شرکت مخابرات را گرفته،مختص مشترکین شرق گیلان است و سایر نقاط مشکلی ندارد.

صالح مشکل به وجود آمده را نوعی اخلال نرم افزاری برای ارتقاع ورژن دانست و افزود: بار دیگر از مشترکین محترم شرق گیلانی شرکت مخابرات عذرخواهی می کنم و امیدوارم که این مشکل نرم افزاری در هفته جاری  حل و فصل شود.

گفتنی است که طی چند وقت اخیر مشترکین همراه اول شرکت مخابرات گیلان،علاوه بر مشکل بزرگ اخیر که نزدیک به 5 روز شده که ضعف شدید آنتن دهی دارند ، از سرویس دهی این شرکت متمول گیلان نیز رضایت مطلوبی ندارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار