ایمن سازی 52نقطه حادثه خیز همدان

مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: 52 نقطه حادثه خیز این استان در 93 ایمن سازی شد.
کد خبر: ۱۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۴ 22 March 2015

مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: 52 نقطه حادثه خیز این استان در 93 ایمن سازی شد.

به گزارش ایرنا؛ محمد رودباری افزود: کارگروهی در ابتدای هر سال اقدام به بررسی میزان سوانح فوتی، جرحی و خسارتی در مسیرهای شریانی کرده و بر همین اساس امسال 77 نقطه حادثه خیز همدان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: 52 نقطه از مکان های حادثه خیز این استان با استفاده از علایم راهنمایی و رانندگی، شیارهای عرضی و طولی، نصب رفلکتور و تابلوی فسفری آشکار سازی و بخشی از این نقاط نیز به طور کامل رفع شد.

وی بیان کرد: انجام عملیات خاکریزی و خاکبرداری و اجرای طرح های عمرانی متنوع متناسب با نوع طرح از جمله اقدامات صورت گرفته برای حذف نقاط حادثه خیز استان است.

رودباری افزود: به منظور ارتقای ایمن عبور و مرور در مسیرهای شریانی این استان با توجه به افزایش ترافیک در نوروز 94 در یک ماهه منتهی به پایان سالجاری 800 کیلومتر از راه های این استان شامل مسیر همدان - تهران، گردنه اسدآباد جاده نهاوند و خلعت آباد خط کشی شد.

وی اضافه کرد: با انجام عملیات عمرانی سیستم روشنایی در مسیرهای همه کسی - سنندج، سرکان - تویسرکان نصب شد همچنین نصب روشنایی در 16 نقطه پرترافیک، مه گیر و پرحادثه آغاز شده است.

وی بیان کرد: برای آشکارسازی مسیرهایی که از یکدیگر مجزا می شوند موانع بتنی با رنگ های قابل دید در شب مستقر شده است همچنین سرعت گاه هایی نیز در این مکان ها نصب شده است.

استان همدان دارای پنج هزارو 300 کیلومتر انواع راه است.

 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار