بانوان همدانی در لیگ ووشو سوم شدند

رئیس کمیته استعدادیابی ووشوی همدان گفت: بانوان ووشو‌کار همدانی با کسب سه امتیاز در پایان هفته چهارم لیگ، رده سوم تیمی بخش جوانان را از آن خود کردند.
کد خبر: ۱۵۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 03 January 2016

رئیس کمیته استعدادیابی ووشوی همدان گفت: بانوان ووشو‌کار همدانی با کسب سه امتیاز در پایان هفته چهارم لیگ، رده سوم تیمی بخش جوانان را از آن خود کردند.

به گزارش فارس ؛ مهدی لشگری‌ خجسته با اشاره به حضور بانوان استان در مسابقات لیگ ووشوی بانوان کشور اظهار کرد: هیئت ووشوی استان 11 بانوی ووشو‌کار استان را در دو بخش ساندا و تالو به مسابقات لیگ اعزام کرد.

وی با اشاره به ترکیب تیم‌های اعزامی بانوان گفت: مینا جعفری، فاطمه ویس‌شیخ‌رباط،‌ فاطمه‌زهرا فقهرچی،‌ پریسا محمدی،‌ پریا کیوان‌راد،‌ رضوان ترک‌تبریزی و مبینا هاشمی در بخش ساندا و فائزه نادری‌راد، فاطمه آقایی،‌ نگار خرم‌روان و مبینا برخور در بخش تالو به مسابقات اعزام شدند.

رئیس کمیته استعدادیابی ووشوی همدان افزود: سهیلا نصیری به عنوان سرپرست و سیما بهرامی و زهرا زینعلی به عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی را در مسابقات لیگ همراهی می‌کردند.

وی در توضیح رقابت‌های لیگ بانوان بیان کرد: لیگ بانوان در دو رده جوانان و بزرگسالان در آکادمی ووشو در هفته سوم و چهارم با حضور ووشو‌کاران پیگیری شد که بانوان همدان در رده جوانان در رده سوم قرار گرفتند.

لشگری‌خجسته ادامه داد: در رقابت‌های هفته سوم بانوان هیئت همدان مغلوب جوانه البرز شدند و در هفته چهارم نیز با نتیجه سه بر پنج مقابل هیئت کرمانشاه شکست خوردند.

وی به امتیازات کسب شده در هفته چهارم اشاره کرد و گفت: بانوان ووشو‌کار همدانی با کسب سه امتیاز در پایان هفته چهارم لیگ پس از تیم‌های جوانه البرز و هیئت ووشوی کرمانشاه در جایگاه سوم تیمی رده جوانان قرار گرفتند.

دبیر هیئت ووشوی همدان اظهار کرد: هیئت ووشوی استان در نظر دارد یک دوره مربیگری و داوری درجه 2 و درجه 3 در بخش آقایان و بانوان را برگزار کند.

وی یاد‌آور شد: علاقه‌مندان به دریافت مدرک مربیگری و داوری و ارتقای مدرک می‌توانند در این دوره حضور داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار