پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویان تحت حمایت

مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوير احمد از پرداخت کمک هزینه شهریه به یک هزار و 303 نفر از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 08 January 2016
مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوير احمد از پرداخت کمک هزینه شهریه به یک هزار و 303 نفر از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومي واطلاع رساني کميته امداد امام خمینی(ره) استان، هادي ولايتي گفت:به منظور جلوگيري از عقب ماندگي تحصيلي براي فرزندان خانواده هاي تحت حمايت در طول سال اقدامات متفاوتی از سوی این نهاد انجام مي گيرد.
وی افزود: پرداخت هزينه هاي فرهنگي به دانشجويان به منظور ارتقاء سطح علمی و توانمندي آنان و کمک به بنيان اقتصادي خانواده ها صورت می گیرد و خدمت رسانی به قشر دانشجو و دانش آموز یکی از محورهای اصلی کاری در کمیته امداد است.
ولایتی پرداخت شهریه به دانشجویان تحت حمایت را یکی از اقدامات فرهنگی کمیته امداد در راستای حمایت از دانشجویان برشمرد و گفت: در این راستا شهریه یک هزار و 303 نفر از دانشجویان تحت حمایت به حساب آنان واریز شد.
وی شهریه پرداختی به این دانشجویان را در سال جاری سه ميليارد و 377 ميليون و400 هزار ريال عنوان کرد و گفت: علاوه بر پرداخت شهریه، کمکهاي ديگري از جمله کمک هزینه تحصیلی براي پيشرفت دانشجويان در حال تحصيل انجام مي گيرد.
ولایتي افزود:ارائه خدمات فرهنگي به مددجويان از مهمترين برنامه های کميته امداد بوده و اين اقدام جهت پشتيباني آموزشي و تحصيلي دانش آموزان و دانشجويان تحت حمايت مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار