صله رحم، تعاون و رسیدگی به محرومان،از سنت های نوروز

امام جمعه شهر شیراز، با اشاره به اینکه باید از برکات ایام فاطمیه در تقویت روحیه دینی خود کمال استفاده را ببریم، گفت: رسیدگی به محرومان از سیره های حضرت زهرا (سلام الله علیها) و از سنت های حسنه نوروز است که باید احیا شود.
کد خبر: ۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 23 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از شبستان،آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه ایام نوروز زمان مناسبی برای رسیدگی به محرومان جامعه است،گفت: این ایام از قدیم، مناسب برای دید و بازدید، صله رحم، تعاون و رسیدگی به محرومان جامعه تلقی می شود و با توجه به تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه باید از این فرصت حسنه کمال استفاده را برد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه باید از برکات ایام فاطمیه در تقویت روحیه دینی و معنوی خود کمال استفاده را ببریم، اظهار داشت: ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بهترین زمان است که بتوانیم روحیه معنوی خود را بالا ببریم و امیدواریم به برکت وجود مقدس آن حضرت بتوانیم این کار را انجام دهیم.

ایمانی ادامه داد: در ایام عید کارهای، از نظر صله رحم، ارتباط با مستمندان و سرکشی به محرومان جامعه انجام داده و هم از برکات ایام فاطمیه در تقویت روحیه دینی و معنوی خود کمال استفاده را ببریم چرا که این رفتار را تاسی از سیره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) می دانیم و باید رسیدگی به محرومان احیا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار