استاد دانشگاه تبریز، به عنوان داور برتر پایگاه DOAJ انتخاب شد

دکتر رسول زوارقی، عضو هیات ‌علمی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تبریز، عنوان داور برتر پایگاه DOAJ را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۶۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 16 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز که از سال 2014 به‌عنوان سر ویراستار ایران این پایگاه عمل می‌کند، مسئولیت مدیریت داوری‌های مجلات ایرانی منتشرشده به زبان‌های فارسی و انگلیسی که درخواست نمایه شدن در این پایگاه را دارند را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که پایگاه DOAJ که از سال 2003 در دانشگاه لاند سوئد با نمایه‌سازی 300 مجله علمی پژوهشی منتشرشده به شیوه دسترسی آزاد (Open Access) کار خود را آغاز کرده، هم‌اکنون در سال 2016 بیش از 10هزار مجله علمی-پژوهشی معتبر در حوزه‌های مختلف علمی علوم، فناوری، پزشکی و علوم انسانی و اجتماعی را پوشش داده است.

مجلاتی که در این پایگاه نمایه می‌شوند، علاوه بر انتشار به شیوه دسترسی آزاد باید از کیفیت بالای علمی نیز برخوردار باشند که این کیفیت توسط داوران و سر ویراستاران بین‌المللی بررسی می‌شود.

همین گزارش حاکی است: چاپ 38 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی داخلی و خارجی، ارائه 20مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی، کسب رتبه پژوهشگر جوان برتر دانشگاه در سال ۱۳۸۶ ، کسب رتبه برتر جشنواره بین المللی فارابی در سال 1393، مدیر گروه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه، عضو شورای سیاست‌گذاری منابع علمی دانشگاه و اجرای یک طرح تحقیقاتی، از جمله سوابق علمی و اجرایی دکتر رسول زوارقی استادیار گروه اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تبریز است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار