۱۰ استان برتر؛

روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش

طی مراسمی که در ۲۹ دی ماه در سالن وزارت کشور برگزار می‌شود، ۱۰ استان برتر به عنوان شورای آموزش و پرورش نمونه معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۱۶۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 16 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، طی مراسمی که در ۲۹ دی ماه در سالن وزارت کشور برگزار می‌شود، ۱۰ استان برتر به عنوان شورای آموزش و پرورش نمونه معرفی می‌شوند.

هفته شوراهای آموزش و پرورش از 24 دی ماه آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد.

نشست اعلام عملکرد شوراهای آموزش و پرورش امروز در سومین روز از هفته شوراهای آموزش و پرورش برگزار شد.

اولین روز شوراهای آموزش و پرورش که 24 دی ماه بود به عنوان روز «شوراهای آموزش و پرورش، محور همدلی و همزبانی دولت و ملت» و 25 دی ماه با عنوان روز «شوراهای آموزش و پرورش و مشارکت در آموزه‌های دینی» نامگذاری شده بود.

امروز 26 دی ماه با عنوان روز «شوراهای آموزش و پرورش و انسداد مبادی بیسوادی»، یک‌شنبه 27 دی ماه با عنوان روز «شوراهای آموزش و پرورش و مدارس کیفی»، دوشنبه 28 دی ماه با عنوان روز «شوراهای آموزش و پرورش، محرومیت‌زدایی و عدالت آموزشی» و سه‌شنبه 30 دی ماه با عنوان روز « شوراهای آموزش و پرورش، توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس» نامیده شده است.

مرضیه گُرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده اظهار داشت: مراسمی 29 دی ماه با حضور وزرای کشور و آموزش و پرورش در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود و 10 شورای آموزش و پرورش برتر تجلیل می‌شوند.

وی افزود: برگزیدگان به ترتیب شامل شهرستان‌های استان تهران، فارس، ایلام، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، ، همدان، گیلان، شهر تهران، کردستان و گلستان هستند./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار