فرمانده انتظامی آمل:

حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب از مهم‌ترین سرمایه‌های نظام است

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب را مهم‌ترین سرمایه نظام دانست و گفت: همه ما وظیفه پاسداری از خون شهدا را داریم.
کد خبر: ۱۶۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 25 January 2016

 گزارش تابناک مازندران، ولی‌الله گنجیان‌مقدم در مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 این شهرستان با حضور خانواده شهدا و جانبازان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی، اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم و دوستداران ولایت در ششم بهمن سال 60 باعث شد تا درس بزرگ به عوامل ضد انقلاب برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

وی افزود: منافقان کوردل معتقد بودند مردم آمل منتظر یک جرقه‌اند و اگر حمله کنند مردم هم همراهی می‌کنند.

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه دشمنان برای حمله از آمل به تهران و بخش‌هایی از مازندران آماده بودند، بیان کرد: مدافعان شهر و مردم باغیرت آمل هرگز حماسه ششم بهمن را فراموش نمی‌کنند و باید رشادت و دلاورمردی انقلابیون در این حماسه را به نسل امروز و آیندگان منتقل کنیم.

این مسئول با اشاره به وفاداری حماسه‌سازان مقاومت مردمی در شب پنجم و روز ششم بهمن سال 60 به نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تفکر، روحیه ایثار، اخلاص و آرمان‌های امام و شهدا همراه بود، خاطرنشان کرد: مردم مومن آمل در میدان خطر با تشخیص درست جبهه حق از باطل و جان‌فشانی و عمل انقلابی فرصت ضربه زدن به انقلاب و نظام را از دشمنان گرفتند.

فرمانده انتظامی آمل، حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب را مهم‌ترین سرمایه نظام و انقلاب دانست و گفت: همه ما وظیفه پاسداری از خون شهدا را داریم.

در حماسه مردمی و اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم شهیدپرور شهرستان آمل با تقدیم بیش از 40 شهید و شهیده و جانباز برای همیشه در تاریخ ماندگار شدند.

چهار تن از شهدای انتظامی شهرستان آمل در حماسه ششم بهمن، شهیدان غلام‌حسین هدایتی، حمیدرضا ایزدی، صادق مهدوی و مرتضی فدایی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار