عضویت 600 نفر در صندوق بیمه کارگزاران چاروسا

کد خبر: ۱۷۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۲ 30 January 2016
در گفت‌وگو با خبرنگار در چاروسا با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیشرفت و دستاوردهای مختلفی را به وسیله مردم و جانفشانی خون شهدا به‌دست آورده که دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و آگاهی از این دستاوردها و یاد کردن از امام راحل و تجدید پیمان با شهدا است.

وی تاکید کرد: دهه فجر نماد حق‌طلبی و استقلال‌خواهی ملت ایران بود که با مبازرات حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم و نخبگان به ثمر رسید.

مسئول بیمه صندوق کارگزاران روستایی و عشایر چاروسا با بیان اینکه یکی از خدمات خوب این نظام در دهه‌های گذشته راه‌اندازی بیمه روستائیان و عشایر است که مردم عشایر و محروم مناطق می‌توانند از آن استفاده کنند، افزود: همه مردان و زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری با داشتن حداقل 18 سال سن و حداکثر 55 سال سن برای مردان و 50 سال سن برای زنان می‌توانند به عضویت صندوق درآیند.

پاساد عنوان کرد: هزینه بیمه روستاییان و عشایر از 120 تا300 هزار تومان است که هزینه پرداختی برای یکسال سابقه بیمه تعیین شده است.

وی از عضویت 600 نفر در این صندوق بیمه خبر داد و افزود: زنان سرپرست خانوار زیر پوشش سازمان بهزیستی و همچنین افراد زیر پوشش کمیته امداد که در روستاها و مناطق عشایری ساکن هستند براساس ضوابط آن نهادهای حمایتی صرفا با پرداخت حق بیمه تعیین شده به عضویت صندوق در خواهند آمد.

مسئول بیمه صندوق کارگزاران روستایی و عشایر چاروسا یادآور شد: جامعه روستایی و عشایری از مزایای بیمه‌ها مثل بازنشستگی، مستمری فوتی استفاده می‌کنند و نزدیک به 9 سال است که این مجموعه فعال شده است.

پاساد اذعان داشت: در صورتی‌ که سرپرست خانوار دچار مشکل شود به شرط دارا بودن سابقه یک‌ساله در صندوق بعد از یک سال می‌تواند از مزایای مستمری از کارافتادگی ناشی از بروز حادثه و یا بیماری صعب‌العلاج استفاده کند.

وی در پایان از اصحاب رسانه خواست تا مردم را نسبت به مزایای بیمه روستائیان بیشتر آگاهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار