بیان مطالب دلسرد کننده خلاف منافع نظام است

فرماندار ایوان: دستاورد عظیم که توسط فرزندان انقلاب به وجود آمده، نباید کمرنگ و کم اهمیت جلوه داده شود
کد خبر: ۱۷۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 02 February 2016

 فرماندار ایوان: دستاورد عظیم که توسط فرزندان انقلاب به وجود آمده، نباید کمرنگ و کم اهمیت جلوه داده شود.

 

به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی فرمانداری «معروف بسطامی» اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران دارای ویژگی‌ها و شاخص‌های ارزشمندی است که هیچ کدام از انقلاب‌ها و رهبران آنها در جهان از این ویژگی‌ها برخوردار نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر ایمان، جهاد و شهادت و قدرت این نظام یک قدرت الهی بود و علاوه بر ملت ایران باعث بیداری همه ملت‌های مظلوم عالم شد، افزود: دومین ویژگی ارزشمند انقلاب اسلامی، مسئله رهبریت نظام است که حضرت امام (ره) یک شیوه جدید رهبری مبتنی بر اقتدار، هوشمندی حمایت از مظلومان و مستضعفان و محبوبیت در بین مردم را عملی کرد و دستاوردهای این انقلاب مرهون مجاهدت‌های امام راحل (ره) ، فداکاری ، تلاش مردم ، جانفشانی و از جان گذشتگی شهدای گرانقدر است.

فرماندار ایوان اضافه کرد: امروز دولت تدبیر و امید پرونده هسته‌ای را با اقتدار، افتخار و پیروزی پشت سر گذاشت و برجام را به فرجامی موفق و افتخار آفرین رساند و با تمام تلاش و توان در راستای غلبه بر مشکلات معیشتی مردم و ارتقاء و بهبود سطح زندگی آنان است اما عده‌ای از مخالفان دولت با پمپاژ یأس و ناامیدی در بین مردم، درصدد هستند که این دستاوردهای عظیم را کم اهمیت جلوه دهند و یا با افزایش توقعات و مطالبات مردم طوری وانمود می‌کنند که دولت رفع تمام مشکلات را منوط به برداشتن تحریم‌های ظالمانه دانسته است.

بسطامی گفت: دولت رویکردی جدید در باب تعاملات و مناسبات نظام بین‌المللی به نمایش گذاشت که در آن گفتمان عزت، مصلحت و حکمت بر گفتمان ستیز و منازعه غلبه کرد.

وی با بیان اینکه این دستاورد عظیم یک موفقیت ملی و فارغ از مسائل جنایی و حزبی است، یادآور شد: این در واقع موفقیت نظام است و لازم است همه دلسوزان از این فرصت به دست آمده در جهت توسعه، پیشرفت و اعتلای نظام استفاده و از دلسرد کردن مردم در این برهه از زمان، اجتناب کنند.

فرماندار ایوان تاکید کرد: این دستاورد عظیم که توسط فرزندان انقلاب به وجود آمده، نباید کمرنگ و کم اهمیت جلوه داده شود و بیان مطالب ناامید کننده بر خلاف مصالح و منافع نظام و نادیده انگاشتن شرایط و وضعیت کنونی کشور است./م



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار