گشایش نمایشگاه عکس انقلاب در دهلران

کد خبر: ۱۷۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 02 February 2016
تابناک ایلام –دهلران- رئیس ادراه آموز پروش شهرستان دهلران گفت : نمایشگاه عکس انقلاب وصنایع دستی دانش آموزان شهرستان به هدف آشنایی جوان و نوجوان و مردم با رویدادهای انقلاب اسلامی برگزار شده است.
عبدلکریم محمدی در آیین گشایش این نمایشگاه که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند، گفت: انقلاب اسلامی حاصل اندیشه امام راحل به پشتیبانی مردم است که امروز توسعه و ترقی کشور در ابعاد گوناگون مدیون و مرهون امام شهدا و شهیدان گران قدر است.
وی افزود: بیان دستاوردهای انقلاب و مجاهدت های مردم برای پیروزی انقلاب از مهمترین موضوع هایی است که باید به نسل جوان منتقل شود.
رئیس ادراه آموزش پروش دهلران اظهار داشت : در این نمایشگاه 50 قطعه عکس از آثار برگزیده عکاسان مطرح کشور و با موضوع انقلاب اسلامی وجود دارد که از زوایای مختلف به پیروزی انقلاب، تصاویر وقایع و رخدادهای سال 1357 و رشادت های مردان و زنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.
وی عنوان کرد : این نمایشگاه که تا 22 بهمن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برای بازدید مردم در کانون فاطمیه شهر دهلران دایر است در بخش های ایثار و شهادت، استکبار ستیزی، نمایشگاه کتاب و هنرهای دستی، نمایشگاه مد و لباس اسلامی و نقاشی برپاست.
به گزارش تابناک بیش از 100 قطعه عکس از پیروزی انقلاب و 50 اثر هنری از دانش آموزان به مناسبت دهه فجر در این نمایشگاه برای مدت 10 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار