رقابت فامیلی در انتخابات / نارضایتی از آقای مدیر کل / توزیع سی دی های تبلیغاتی انتخاباتی / پیگیری‌ کرد آبادی ها به بارنشست

رقابت‌های انتخاباتی به درون خانواده دو تن از داوطلبان انتخابات مجلس دهم هم کشیده. گویا پسر عمومی یکی از نمایندگان فعلی استان در انتخابات ثبت نام کرده و شنیده شده که وی برای گرفتن انتقام ازاین نماینده وارد عرصه رقابت‌ ها شده و به شدیدا به دنبال ایجاد رقابت های نزدیک با وی است.
کد خبر: ۱۷۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 05 February 2016

رقابت فامیلی درانتخابات

رقابت‌های انتخاباتی به درون خانواده دو تن از داوطلبان انتخابات مجلس دهم هم کشیده. گویا پسر عمومی یکی از نمایندگان فعلی استان در انتخابات ثبت نام کرده و شنیده شده که وی برای گرفتن انتقام ازاین نماینده وارد عرصه رقابت‌ها شده و به شدیدا به دنبال ایجاد رقابت های نزدیک با وی است.


نارضایتی از آقای مدیر کل

شایعاتی مبنی برعدم رضایت کارمندان یکی از دستگاه های متولی فرهنگ استان از مدیر کل این دستگاه اجرایی به گوش می ‌رسد که بیشتر این نارضایتی ها به دلیل عدم پرداخت به موقع حقوق ومزایا و تبعیض در بین کارمندان است .

کارمندان از اینکه مدیر کل آنها توان پیگیری و رسیدگی به این مهم را ندارد گلایه‌ مند هستند.

درهفته ‌های اخیر نیز پیشنها دهایی از سوی وزارت خانه ی مطبوع این دستگاه مبنی بر کمک مالی برای خزانه ی خالی وهزینه درامور جاری شده گویا آقای مدیر کل از این کار صرف نظر کرده و گفته حاظر به سند سازی نیست .


توزیع سی دی های تبلیغاتی در بین فرهنگیان

یکی از نمایندگان فعلی استان در مجلس نهم از تمام امکانات و ابزارهایی که در دست دارد سعی در اقناع مردم و گروه‌های خاصی چون فرهنگیان، کارمندان و کارگران و سمن ‌ها دارد.

وی قصد دارد که القاء کند در دوره نمایندگی خود برای ارتقا حقوق و مزایا و جایگاه شغلی آنها تلاش کرده.

نمونه این کار را می‌توان در فیلمی که یکی از نمایندگان از نطق‌های پیش از دستور و یا حین جلسات مجلس داشته که از صدا و سیمای مرکز همدان و یا شبکه ‌های سراسری پخش شده را مثال زد که به صورتی گسترده در محافل مختلف توزیع شده تا مردم با عملکرد این نماینده فعلی که داوطلب مجلس دهم است آشنا شوند.

به نظرمی رسد این نماینده هیچ وقعی به قانون نمی‌ نهد و هرگونه که بخواهد به راحتی با تبلیغات زود هنگام با سوء استفاده از موقعیت فعلی سعی در جلب آرای عمومی است.


پیگیری‌ کردآبادی ها به بارنشست

بعد از آنکه اهالی روستای کردآباد شهرستان کبودراهنگ نامه ‌ای به رئیس سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک‌ های صنعتی ایران مبنی بر اعتراض به عملکرد شرکت شهرک‌ های صنعتی استان نوشتند ؛ رئیس سازمان صنایع کوچک ایران بازرس ویژه برای بررسی صحت گفته‌ های اهالی ارسال کرده است.

فردی تحت عنوان " وحدت " به عنوان بازرس ویژه رئیس سازمان صنایع کوچک شرکت شهرک ‌های صنعتی ایران روز گذشته از کارگاه‌ های تولید پوشاک کردآباد بازدید کرده و گزارش آن را قرار است که به یزدانی ارائه کند.

یزدانی در جمع کارکنان خود گفته است که به شکایات صنایع کوچک و خوشه‌های صنعتی توسط بازرسان ویژه رسیدگی می ‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار