استاندار اردبیل:

در دوران پسا تحریم روزهای خوبی در انتظار مردم است

در سفر استانداراردبیل به خلخال مسایل ومشکلات صنعتگران وصاحبان 12 واحد تولیدی وصنعتی و نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی بررسی و برای ادامه پروژه های اقتصادی نیمه کاره، ارایه تسهیلات بانکی، تامین سرمایه درگردش واحد های صنعتی و خدماتی مشکل تصمیم های لازم اتخاذ شد.
کد خبر: ۱۷۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 05 February 2016

استانداراردبیل گفت: دردوران پسا تحریم روزهای خوبی درانتظارمردم است ومسوولان استان نیز به حل مشکلات اقتصادی مردم وحل معضل بیکاری جوانان درآینده امیدوارهستند.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز پنچشنبه در جمع مردم خلخال افزود: این دوران شرایط ویژه ای در کشور و استان اردبیل ایجاد کرده و با استفاده از فرصت های بوجود آمده می توان به رفع مشکل ها و حرکت در مسیر توسعه اقتصادی امیدوار بود.

وی با تاکید برتلاش مسوولان اجرایی استان برای جذب سرمایه گذاربخش خصوصی افزود: درشرایط فعلی بیشترین انرژی صرف توجیه و هدایت مدیران اجرایی در رفع مسایل و مشکلات سرمایه گذاران و تسهیل روند سرمایه گذاری می شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در گذشته متاسفانه برخی نگاه های منفی درباره سرمایه گذاری در این استان مستعد و غنی، وجود داشته و تلاش مدیریت عالی استان تبدیل این نگاه به دیدگاهی مثبت و واقعی تر می باشد.

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران ، بیان کرد: سهم استان اردبیل از این خدمات در مقایسه با دیگر استان ها کمتر می باشد و انتظار می رود با نگاه ویژه مسوولان این تفاوت همچنان کمتر گردد.

خدابخش با اشاره به شاخص های پایین توسعه دراستان گفت: دربین شهرستان های استان نیز سهم شهرستان خلخال پایین تر از دیگر مناطق استان است .

استانداراردبیل با بیان اینکه درآمد سالانه یک واحد صنعتی دراستان های دیگر با درآمد یک سال کشاورزی استان اردبیل برابری می کند، اظهار کرد: در گذشته طرح های توجیهی مناسبی برای توسعه صنعتی استان و نیز شهرستان خلخال ارایه نشده است .

درسفر امروز استاندار اردبیل به خلخال بهره برداری همزمان از58 طرح وپروژه عمرانی واقتصادی شهرستان با اعتباری بالغ بر300 میلیارد ریال آغاز شد .

این طرح ها شامل اجرای طرح های آبیاری تحت فشاردرسطح اراضی کشاورزی شش روستا، عمران شهری، عمران روستایی، طرح های هادی روستایی و 8 طرح تولیدی وصنعتی است که از300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها سهم واحدهای صنعتی 125 میلیارد ریال است .

همچنین با حضوراستانداراردبیل مسایل ومشکلات صنعتگران وصاحبان 12 واحد تولیدی وصنعتی و نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی بررسی و برای ادامه پروژه های اقتصادی نیمه کاره، ارایه تسهیلات بانکی، تامین سرمایه درگردش واحد های صنعتی و خدماتی مشکل تصمیم های لازم اتخاذ شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار